martes, 5 de febrero de 2008

Mi cantante favorita


¡Hola, amigos y amigas! ¿Queréis saber quién es mi cantante favorita? Muy bien, pero antes una preguntita: ¿alguien sabe quién es? ¡Olé! Lo habéis adivinado, es Avril Lavigne.

Ella de físico no es ni alta ni baja, normalita, es rubia creo que teñida, tiene los ojos color turquesa y le gusta mucho el blanco y negro.

Yo no la conozco pero supongo que es simpática. Por cierto ¿sabéis que un día en la calle hacia mucho viento y se le levantó el vestido?

Ahí está Avril. Adiós amigos.¡Viva la música!

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Hola Laura !!!!

M'has demostrat amb el teu darrer post que em faig vella... de molt bon rotllo !!!! He sentit parlar de la teva cantant preferida però he intentat recordar que canta i no ho sabria dir.... ara faré un YOUTUBE a veure si em sonen les seves cançons, sino hauré de canviar d'emissora de radio... que m'estic quedant antiquada !!!

Felicitats pel Blogg m'encanten els teus posts !!!!

Agobi dijo...

Hola Laura,
Et felicito per la teva bitácora, està molt bé, escolta, per cert, i el Zac Efron no t'agrada ??? la meva filla Helena el té penjat a la seva habitació, igual que la Avril Lavigne.. quins cracks eh !!!
En fi, segueix aixi i no tinguis por de les agulles que es un moment, a la meva filla també li toca aviat al cole per la vacuna.

Una abraçada, guapa !!!